måndag, januari 24, 2011

Det känns lite bittert ändå

Nu går mina klasskamrater snart ut på vfu igen. Jag känner mig avundsjuk. Jag vill också träffa barnen igen. Jag tyckte så mkt om dom och dom tyckte mkt om mig. Jag lovade dom att jag skulle komma tillbaks igen efter jul och nu kommer jag inte kunna hålla det löftet. Skittrist! Sen så oroar jag mig också för hur sjutton det kommer bli när sjukskrivningen tar slut. Jag kan ju inte hoppa på skolan igen helt plötsligt eftersom jag missat så mkt vilket betyder att jag kommer få byta klass och börja om till hösten och det känner jag inte alls för. Jag gillar ju min klass o trivdes i den. Nää, jag känner mig less på det här. Allt bara förskjuts och det blir ingen ordning alls på saker o ting. Kass som fan är vad det är! Bleh.

- bloggar hippt med min Iphone

Inga kommentarer: