lördag, januari 03, 2009

Tänk om jag vetat...

Tänk om jag vetat att det fanns en Sovgunga att lägga sin bebis i när den ska sova. Då hade jag garanterat köpt en på direkten, i alla fall när jag märkte att Theo skulle bli en gnällig liten bebis som inte vill sova. Den ska tydligen motverka kolik och orolig sömn och även fast Theo inte har kolik så har han garanterat orolig sömn. Han sover inte många minutrar utan att gnälla lite. De enda gångerna han klarar av att sova ordentligt är mellan tio och tre på natten. Det är då han sover som bäst. Det tackar jag högre makter för kan jag säga. Då får man ju i alla fall någon sömn på natten. Hursomhelst, om jag och Tias någon gång ska skaffa fler barn så ska den garanterat få en fin liten gunga att sova i. Kosta vad den kosta vill!

/Kristin - som idag har klätt av granen

1 kommentar:

Anonym sa...

Har stt liknande. Tyckte de verkade käcka först men såg dock lite läskigt ut med den tunga metallkroken och fjädern som hänger i taket precis ovanför bebisen. Gäller att det håller bra.. Den på din länk verkade dock bättre än de jag sett.