torsdag, augusti 24, 2006

Jag vill inte, jag vill inte...

...jag vill inte börja jobba!

Jag har nu ganska stor ångest över att det är torsdag och näst sista vardagen på min sista semestervecka. Jag hatar den här känslan! De sista semesterdagarna går ju alltså åt till att ha ångest över att veckan snart är slut i stället för att utnyttjas på bästa njutbara sätt. Jag skulle lika gärna kunna gå till jobbet imorn redan känns det som. Jag får inte ut nåt av dagen ändå. Attans!

Jag trodde att den här bloggen skulle vara mycket enklare att ha att göra med än blogg.se men där tog jag fel. Visst, länkarna gick fint att ordna i kategorier, men bilderna går inte lika enkelt att ladda upp. I går kväll höll jag på att bli galen på uppladdningssystemet de har här på blogger. Det får bli en bildlös blogg, eller så får jag fråga någon bättre vetande om hjälp. Så får det bli. Nu är det dags att dra ner till stan och köpa garn och chalk.

Peace!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Hmm...dig känner jag bestämt igen...Har nog mött dig ett par gånger i affären :)(Scrap & Gift Corner)

Kul med folk som bloggar,speciellt om de bor i närheten av mig. Jag är så väldans nyfiken av mig. Gillar o läsa om andra människor:)
/
Gunilla
"nillisen"
Uddevalla