tisdag, oktober 06, 2009

12 månader

Så var han då ett år, den lille. Tiden verkligen rusar fram och jag skulle gärna kliva av tåget en stund och bara få njuta i några dagar. Njuta av Theo och Mattias, njuta av hösten och den friska luften, njuta av livet. Men se, det går inte.
Månadslistan är inte alls särskilt olik den förra. Vet egentligen inte vad jag ska tillägga och vad jag ska dra ifrån. Jag tror helt enkelt jag skippar den, den här gången och skriver en ny när saker har börjat ändras igen.

En lista över presenter ska jag dock skriva, så att jag inte glömmer vad han fick och utav vem.

  • sulky
  • cd-spelare
  • Den silvriga barnkammarboken
  • knoppussel x 2
  • fåtölj i form av en boll
  • overall med vantar och mössa
  • keyboard
  • Expedithylla
  • Poäng - barnfåtölj
  • Briotaxen
  • Brioräserbil
  • "My first set" tågbana med katt och möss från Brio
  • Apnyckelring som det står "Superman" på
  • Aphängare
  • Brio sortingbox
  • Boken "Nallen"
  • En bok som handlar om Theo
Jag tror det var det han fick. Vi är mkt nöjda med presenterna, ja, hela familjen alltså ;)

Så här trött blir man när man firar ettårsdag i Little is it

1 kommentar:

Joss@n sa...

Gullefjun!