onsdag, juni 03, 2009

Ja visst gör det ont, när tandkött spricker


Så här glad och full av liv, har Theo inte varit idag. Idag har han varit arg och grinig och skrikit sig igenom dagen. Vi gissar på att det är tanden som spökar. Inte för att jag vet om det gör ont när den redan trängt igenom en ytte pytte bit, men vi hoppas att det är den och inte en ihållande humörsvängning. Han vaknar ju nu varje natt igen och vägrar somna om. Kl 03,00 var det natten till idag. Somnade igen 04,30. Jag kan ju säga att jag var något arg och desperat.

Vi var med mamma och kollade på den här lägenheten idag. Jag är mkt imponerad utav möblemanget. På bilderna ser det ut som ett vanligt "svensson-hem" men när man klev in i hallen såg man direkt att det var mer ett hem i min stil. I köket stod ett bord med Perstorpsplatta. I sovrummet stod en byrå i teak, som hämtad från ett femtiotals hem. Synd att inte möblemanget ingick i priset ;) då hade jag nog lagt ett bud åt oss. Jag hoppas mamma bjuder. Den var riktigt fin.

Nu ska jag nog spela lite Ratchet & Clank innan jag drar nåt gammalt över mig. God natt.

1 kommentar:

Mya sa...

Jag har en visdomstand som är superseg med att komma upp. å det värker rätt som det är, även fast den har visat sig redan. så jag lider med din pöjk ;)