torsdag, december 29, 2011

Dagarna går fort

Trots att jag i stort sätt inte gör någonting på dagarna så går dagarna otroligt fort. Nu är det snart dags för behandling igen. Den 3 januari åker jag ner igen. Och imorgon ska jag åka in till Uddevalla för att få blodtransfusion då mitt blodvärde är alldeles för lågt, vilket det är varje gång jag har fått cellgifter. Lågt blodvärde gör att man blir väldigt trött och inte orkar med sitt vanliga tempo så därför kan det ju vara käckt att få lite blod nu då innan jag ska få min nästa behandling.

Jag har inte spytt lika mkt den här gången som jag gjorde efter förra behandlingen. Då fick jag åka in till Uddevalla flera gånger innan jag blev bra. Jag har fått lite andra mediciner som hjälper mot illamåendet den här gången. Jag börjar bli rätt trött på de här behandlingarna för de börjar tära rätt mkt på kroppen och psyket. Därför önskar jag att allt bara kan ta och försvinna snart. Jag vill bli mig själv igen. Snälla nästa år, du kan väl bli fantastiskt bra och roligt på alla vis?! Please!!!!

23 kommentarer:

Ankan sa...

Håller tummen för dig! :)
Gott Nytt År

Anonym sa...

Åhhh, vad jag håller tummarna för dig! Önskar dig ett fint 2012! :-)
Gott Nytt År!

Carrokram

krabbeluring sa...

Nästa år kommer att bli fantastiskt och du kommer njuta för fulla muggar!

Jessica sa...

Jag önskar dig ett jättebra 2012! Det förtjänar du så otroligt mycket. Många kramar

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

Gott Nytt År <3
Hoppas allt är så bra de kan vara!
Kram

Anonym sa...

Kram! Håller alla tummar och tår för att din önskan ska slå in!

//Åsa

(ps du har fått en bloggaward av mig. ds.)

Anonym sa...

Jag hamnade på din blogg av en slump. Har en stor klump i halsen när jag läser hur du har drabbats. Önskar dig ett bra 2012, fortsätt kämpa!!


Tänker på dig och skickar många kramar från Stockholm, Gabriella

Anonym sa...

Hur har du det?
Blir orolig när du inte uppdaterar din blogg... :(
,Hanna

Anonym sa...

är nog tyvärr inte så bra, kolla in edetbloggen.blogg.se/

Kram

Anonym sa...

http://edetbloggen.blogg.se/

<3 Kärlek till er nära
Kristin berör

Anonym sa...

Kristin var så FEL människa att drabbas av detta!!!!! ;-(((

//Åsa Landström

Joss@n sa...

Saknar dig!

Lina sa...

Vila i frid!

Ingela sa...

Hälsa dom andra änglarna!
<3 Busan

Ann-Louise sa...

Vila i frid! <3

Anonym sa...

Så sorgligt och så tragiskt Kristin! Vila i frid!!

Anonym sa...

Fina ängeln Kristin. Nu är du fri.
Hälsa min faster A <3

Ankan

Nikki sa...

Kom in på denna blogg av en slump, började läsa bland inläggen och har nu läst alla. Jag kände inte Kristin, men hon berör ändå. Jäklar vad ni anhöriga måste känna er stolta! Vilken kämpe, mamma och människa! Önskar er och framförallt lille Theo all lycka.

Bea sa...

Jag saknar dig så kära, fina, roliga, skrattiga Kristin! <3

Joss@n sa...

Så långt borta men ändå nära. Tänker på dig varje dag Bästakusin.

Joss@n sa...

Idag är det din födelsedag. Tiden går så fort. Känns som att det var i går vi satt och pratade och skrattade. Det är tomt här utan dig. Men vi ses nån gång igen det är jag säker på.

Kram!

Bea sa...

Men herregud, vad jag saknar dig älskade vän! Det skulle ju inte bli så här.