torsdag, april 21, 2011

Observationer från ett sjukhus del3


När sjukgymnasten var här igår och pratade med mig om ljumsken så frågade jag även ifall hon har ngt tips om hur man förflyttar sig utan att såret på magen ska sprättas upp (ja, det känns så). Hon visade då hur man skulle göra och jag övade på det. Sen tog jag tag i den där grejen på bilden o drog mig upp lite, då sa hon att jag skulle glömma den eftersom jag inte har en sådan hemma, men, det är så jävla svårt att glömma ngt som är mitt framför ögonen på en hela tiden. Men med tiden kanske jag inte ser den lägre...


- bloggar hippt med min Iphone

1 kommentar:

Joss@n sa...

Kan du inte få låna med dig en hem? En sån har man ju nytta av även när man är frisk sedan och lite seg på morgonen.

Hoppas du får komma hem idag.

Kram!